Fotoutställning, Sol och Aftonbladet

Fotoutställningen blev en riktig succé! Kunde knappt valt en bättre dag. Solen lyste hela tiden och det kom mycke folk och kollade. Det bästa var när jag blev intervjuvad av Aftonbladet, så kolla aftonbladet imorgon (4april) och leta efter mig! Nu när den här fotoutställningen är över tänkte jag visa den för alla er som inte kunde komma. Hoppas ni gillar det!













Ta hand om vår natur!
Fler bilder på själva utställningen kommer så fort jag har tid. Och TACK till alla som kom och kollade!

Kommentarer
Postat av: MickeB

Riktigt bra bilder! :D

Du får ha en till utställning som jag kommer ihåg att gå på ^^

2009-04-04 @ 01:13:00
Postat av: Lina

Gud vad kul att det gick sa bra! Hade med viljat kolla pa det, men far kolla i aftonbladet da efter dej. :) Ha de najs

2009-04-04 @ 21:45:28
Postat av: EkAn

Ruggit häftiga bilder!

Nästan lika nice som om du tagit Cola Bilder:P hehe

Det var riktigt fina bilder.

2009-04-16 @ 20:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0