"Så faller snön..."

Igår, fredagen den 13 februari, dagen jag väntat på mycket länge. Otursdagen? Verkligen inte. Det var en av de bästa dagarna på länge. Jag var på Big Bongo för att se Jonathan Johansson.

 

"Så faller snön, och vi som inte orkar, ska vi gömma oss i månader, ska vi sakta blekna bort?".

JJ inledde spelningen med Efter skimret, efter snön (en av mina favorit låtar) och det var fantastiskt, underbart, jag finner inga ord som kan beskriva känslan. Jag känner mig lite som en liten flicka som fått dockan hon alltid velat ha, dvs jätte fjantig, but I couldn't care less. 

 

Bilderna blev inge vidare, men här kommer några ändå.

Jag och Zandra taggade.

Tagga JJ

Jonathan J.

på Bongo Bar i jönköping, 13/2 -09 

på Bongo Bar i Jönköping, 13/2 -09

 

 

 


Kommentarer
Postat av: alexandra

Oh vad jag önskar att jag hade kunnat gå!

2009-03-06 @ 21:45:38
URL: http://teiubesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0