Big Ben/London Eye

Lite av en turist/shopping-dag idag. Träffade Isabelle, Frida och Hanna på oxfordstreet, 4 j-towntjejer som är au pairer i England. Som jag har sagt innan, det finns gott om svenska au pairer här. Iaf, Det var inte så mycket folk på stan idag faktiskt, vi orkade till och med köpa saker på primark. Vi käkade på Pizza Hut och jag måste säga att inte riktigt förstår hypen med pizza hut? Tyckte inte det var värt.

När det hade mörknat åkte vi till Waterloo och kollade på London Eye och Big Ben. Första turistandet för min del. Illa att jag inte tog med mig min systemkamera. Men det blev inte så pjåkigt med min gamla kompakta digitalkamera.
Big Ben i London, 1/11 -09
London Eye
London Eye, 1/11 -09
Det har varit en riktigt bra dag, jag gillart!

Kommentarer
Postat av: P

Den lila kamera är "canon" bra. Eh, det är nog fotografen ändå.

2009-11-01 @ 22:13:05
Postat av: Frida

Sjukt fina bilder! :) Det kanske är du som ska maila till mig istället ;) Jag ska strax lägga upp lite på min blogg med tänkte jag! Hann precis med bussen hem, fick springa och typ stanna och fråga massa okänt folk! Men det löste sig! :P Tack för en härlig dag, jag kommer gärna snart igen! Puss!

2009-11-01 @ 23:10:26
URL: http://fridaohlssonalgeskar.blogg.se/
Postat av: isabelle

den översta bilden är ju bara helt oslagbar

2009-11-05 @ 15:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0