BirdieBirdie WOOOW

Bra dag, bra vecka, BRA ALLT!!! Solen lyser och jag åkte på en shopping tur idag UTAN JACKA (så varmt och skönt är det här i London), åkte bla till Westfield shopping center. Dagens inköp: Tandkräm. Vi kan väl kalla shoppingrundan för en lyckad shoppingrunda.

OCH, det händer ÄNNU mer spännande saker som jag kommer avslöja framöver. Värsta cliffhanger! Be patient my dear readers.

Så länge kan jag bjuda på en skräckhistora. När jag var ute och gick häromdagen kom det en fågel flygandes och flög på mig! Ok, jag överdriver, men den flaxade RIKTIGT nära. Hjärtat dunkade snabbt må jag säga. Äckliga vackra birdiebirdie, Londons minus.
Fågel vid the themes, London, 8/11 -09
Igår var också en riktigt bra dag. Träffade Emma på kvällen. Vi Gick till Albert & Pearl och satte oss och snackade i flera timmar. BRA ställe och BRA sällskap.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ser ut som om fågeln ska smyga sig på den där personen som står längre bort, intet ont anande...

2009-11-20 @ 12:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0