Bling Bling Pang Pang

Så typiskt! Bara för att Michelle är ledig fredag-måndag, bara för att min syrra kommer och hälsar på i några dagar, bara för att barnen har massa kalas att gå på i helgen, så ska R bli sjuk. Idag fick han åka hem från skolan, stackarn. Det blir ganska mycket mer jobb för min del. Men bygga kojjor och leka med lego är ju inte helt fel.

Ligger i min säng och lyssnar på fyrverkerierna. Idag firar/hedrar dom tydligen någon, som tände eld på något parlament, genom att skjuta fyrverkerier hela natten. Ska bli kul att sova. Ligger även och dreglar lite... hittade nämligen livets laptop som jag gärna skulle vilja äga, en GULD macbook. Kanske något att sattsa på, nu när min dator krånglar, hrm. Apropå gulddator, jag och michelle såg en SILVRIG bil här om dagen. Inte en vanlig silvrig bil. Den här var verkligen glänsade, blänkande, spegel-silvrig. Awesomeness!
Höst i London, 4/11 -09
Så här fint var det igår och halva dagen idag. Jag gillar Highbury Fields. Surt för er i j-town som har fult väder.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oh nej otur med massa extra jobb... Men jag är peppad på helgen ändå!

2009-11-05 @ 23:56:20
Postat av: M

Har varit inne på Google maps och tittat på parken. Jätte häftigt! Den ser fin ut!

2009-11-06 @ 10:59:10
Postat av: Susanna

ok det låter bra, tack så mkt! Jag är här med en kompis, vi tänkte bara jobba här ett tag och leva livet:) Båda har precis fått jobb. Vart i London bor du?

2009-11-07 @ 12:11:27
URL: http://susannajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0