Disney channel

Idag har jag inte vågat mig ut, det blåser som bara den! Värre än igår. Fönstrena skakar och det låter som om träden utanför kommer falla vilken sekund som helst. Det fick bli en sitta-framför-en-skärm-dag. Familjen har DISNEY CHANNEL, passar mig perfekt. Highschool Musical gick och det gjorde min dag! Men jag har faktiskt tagit tag i mitt liv också och letat efter fotokurser och engelska kurser här i närheten, hittade dock bara 1 fotokurs som verkade rolig och bra. Har även suttit och fixat med bilder till min kommande hemsida (som jag inte alls har börjat med egentligen, men den finns i tankarna). OCH, jag har sökt ett fotojobb! Det ni. Vi får väl se hur det blir med det.

Ringde precis hem till Sverige och fick prata med lill-oliver. Inte det lättaste att prata med en 3åring i telefon, men ack så glad jag blev att höra honom prata. En liten parentes bara. 

Hittade många fina bilder från back in the days, som de här på Z från 2008.
Photosession med Zandra 2008
Det kliar i fingrarna, jag vill hitta en studio och fotografera!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

tjoho Emma!

kan inte du skicka ett mail till mig så jag får din mailadress? har lite frågor till dig, haha :) hoppas allt är bra med dig!

[email protected] är mailen.

2009-11-15 @ 04:32:03
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/
Postat av: youknowwho

haha..gud vad kort hår jag hade.

2009-12-05 @ 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0