Friday 13th

Sinnes! Det är storm ute, blåser och regnar så att väggarna skakar, nästan. Men man kan höra vinden blåsa hårt i träden. Det ska tydligen regna hela helgen, lyckan är gjord. Hrm. Don't we love london? Yes, we do! Så farligt med regn är det inte.

Och idag är det Friday 13th, otur? Nä, det har varit en bra dag, förutom huvudvärk och att jag är trött. Det fick bli en hemmakväll helt enkelt. Har kollat på Have I got the news? (som Parlamentet i Sverige fast i UK) med James. A har varit på bästa humöret idag också, dvs så där gullig, glad, skrattig och mysig som barn kan vara ibland. Har även haft some quality time with R. Han älskar min mat. SEGER!

Igår gick jag fram och tillbaks på Oxford Street flera gånger, veckans träning. Prutade till mig ett helt ok pris för 2 glasögon. Ska nog fixa mig en fet glasögonsamling.
Träffade även Steffie på kvällen, vi testade ett par pubar här i Islington. Ganska sweet faktiskt.
Mina glasögon, 13/11 -09

Kommentarer
Postat av: Sarah

Schtek måste jag minsann säga... :) Och jag känner mig så het på bilderna i dom tidigare inläggen.

2009-11-14 @ 00:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0