Gingerbread

Jag börjar bli van vid att gå omkring med dreggel och snor på kläderna och jag har börjat skita i det också... Jag förstår alla mammor. Inte lätt alltid, spec inte med A som ska ha allting i munnen, mina bena, armar, HELA MIG. Vi satt och lekte på golvet, han kommer krypandes i full fart med öppen mun. Jag ser dregglet och snoret. Helt plötsligt har jag en Alastair rakt i ansiktet... en BLÖT puss och han bara skrattar.

Hittade gingerbread (pepparkakor) i skafferiet idag. "WOW" tänkte jag. Pepparkakor, yummy! Tog mig en kaka som såg lite blek ut, men pepparkakor som pepparkakor, aight? Tog en tugga och slogs av världens besvikelse. ÄCKLIGT! Engelsmän vet då inte hur man gör pepparkakor. Fast ok, det var inte så farliga, bara att det inte smakade pepparkakor.
Gingerbread Man som inte alls smakade pepparkaka, 24/11 -09
Jag har även tränat på familjens Wii idag, wii fit. Sweetness! Man måste ju hålla uppe sin goda form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0