Hammersmith

Igår var en riktigt bra dag, även fast jag fick jobba nästan hela dagen eftersom R har varit sjuk. Fick höra igår att en klass på barnens skola har blivit drabbad av svininfluensan. Tur att det inte var R & Ds klasser. Trotts att R var sjuk gick han och jag till Louies birthdayparty. Galet! Jag var helt stunned. Vilket kalas! De hade en entertainer, Mr Marvel, och han var helt amazing. Han gjorde massa olika trick och var så där allmänt rolig. Det var minsann ett födelsedagskalas att minnas. Ganska annorlunda från de barnkalas jag varit på.

På kvällen mötte jag upp Steffie. Vi tog oss hela vägen till Hammersmith för att träffa några andra au pairer. Det blev thaimat på det sötaste stället. Jag var riktigt nöjd! Sedan gick vi till en pub, the Grand, och hade det jättetrevligt. När vi skulle åka hem börjar några killar snacka med oss. Efter ett tag frågar en kille mig:
- "Are you a stripper?"
- "NO!!! Do I look like one?"
- "No, but you have that glimpse in your eyes". AOTCH! Han tyckte tydligen att det var en komplimang. Icke! Och det var faktiskt inte så att jag såg ut som en strippa. Hade mina vanliga kläder som jag hade haft hela arbetsdagen. Fick även ett namn skrivet i min hand, så att jag ska hitta honom på facebook. Det här var inte samma kille som kallade mig strippa. Den här killen var faktiskt väldigt trevlig. Jag bara tänka mig vad mamma och pappa tänker nu. Men ni kan ta det lugnt.
Fick den här fina cupcake lipglosset på posten, 7/11 -09
Idag när jag vaknade och gick ner för att käka frukost såg jag att paketet från mamma hade kommit, äntligen! Sarah hade skickat med det här söta cupcake lipglosset. sweet! Och snart kommer Sarah hit, lyckan är gjord! Ska åka och möta henne på Liverpool street station snart.

Kommentarer
Postat av: M & MM

Vi rekommenderar starkt att du tar solglasögon på dig nästa gång du ger dig ut i London-natten!!!!

2009-11-07 @ 12:46:29
Postat av: susanna

vi bor i Queensway, Bayswater typ:) jo jag funderar på det men får se om jag hinner med det! men det är inte svårt att hitta eller? ligger det inne i själva teatern?:P

2009-11-08 @ 01:26:32
URL: http://susannajosefina.blogg.se/
Postat av: susanna

yes jag hittade det nu! var där igår, det var verkligen jättebra! tack för hjälpen:)

2009-11-09 @ 12:11:52
URL: http://susannajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0