Hej Då Sarah!

Sitter och kollar på How I met your mother och käkar lingongrova med smör och ost (skivad med en OSTHYVEL), att jag har saknat lingongrova och en osthyvel! Tack sis för det. 

Vinkade av Sarah i morse. Tiden har gått väldigt fort, vi han inte göra något men ändå massor. Det var härligt att ha henne här på besök i några dagar. Hon fick se sina gamla hood och jag fick äntligen ett foto-offer! Vi gick omkring mycket i storstaden och jag fotograferade en del. Visade även mitt hood. Turistade gjorde vi också... ett måste, även fast man redan har sett Big Ben, och det andra vanliga sevärdigheterna, ett antal gånger. Vi hade iaf tur med vädret, japp det hade vi faktiskt. Solen lyste hela första dagen och vi har missat regnet som skulle kommit. SWEET!

Big Ben, London Eye, London Bridge, Millennium Bridge, Piccadilly Circus, Nothing Hill & Portobello Road, Oxford street, Brick Lane, Covert Garden, Highbury Fields, promenad längst med Themsen... Det var väl ungefär det och lite till vi han med. Gick även på bio sista kvällen, Bright Star. Not my cup of tea. Filmen hade ingen början, knappt något slut och mellantinget var ganska hoppigt och värdelöst. Men, fina bilder var det iaf!

Första kvällen var vi ute och åt på Tod's, den mysigaste resturangen i området (som jag har testat).
Sarah på Tod's i London, 7/11 -09
Småtrappor och sådant längst med Themsen.
Promenad vid Themsen i London, 8/11 -09
Sarahs gamla hooood, Brick Lane.
Fotografering vid Brick Lane, 9/11 -09
Fler bilder kommer nästa gång, nu är jag trött.

Idag har jag smällt lite. Satt i soffan med A i famnen. Han la sitt huvud på min axel och burrade ner ansiktet och somnade... Cute as sugar. Satt även och läste ikväll med D & R sittandes tätt intill mig. Jag tycker om barnen och dom tycker om mig, life's gooooood!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja absolut, hade vart kul att lära känna någon där :)

2009-11-11 @ 11:56:11
URL: http://susannajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0