Highbury Fields

Idag har jag varit här i 3 veckor. Bara 3 veckor. Det känns som om jag har varit här i flera flera månader, men jag har ändå inte gjort så mycket.

Solen har lyst massor idag, jag GILLLLLLAART! Tog mig en promenad till Highbury Fields (en park) och satte mig på en bänk i solen. Hörde att det hade snöat hemma i j-town. Här känns snön så sjukt långt borta. Iof så kommer det oftast ingen snö i London. Jag fortsatte min promenad till min favorit mini-park, Douglas park kallar jag den (för att den ligger vid Douglas Road). Där fanns det många äckliga och fula fåglar som ändå på något konstigt sätt är vackra.
And i Douglas park, 4/11 -09
Fast den här fule var inte så vacker dock. Men jag gillade hur solen lyste på den fule.
Ful fågel i Douglas park, 4/11 -09
Det har varit en riktigt härlig och lugn dag. Har lekt med A och det blev även lek med D på min lediga tid. Kan ju säga att jag gillar att bygga med lego, livets leksak! Sitter som fastklistrad.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, den fule....

2009-11-05 @ 11:03:36
Postat av: M

Den fule är fin!

2009-11-05 @ 12:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0