Le Mercury

De sa att det skulle regna hela veckan. MEN OJ SÅ FEL! Det har varit SOL och BLÅ himmel hela dagen. Eftersom jag åkte med pojkarna till skolan bestämde jag mig för att åka direkt för att handla julklappar. Satte mig på Starbucks och läste en bok och åt frukost medan jag väntade på att affärerna skulle öppan. En söt dam slår sig ner med sin kaffekopp mittemot mig och ler. Efter ett tag säger hon "Have a wonderful day!" och ler och går sin väg. Hon gjorde min dag! Jag hittade inga julklappar, ist shoppade jag upp nästan hela min veckopeng på saker till mig själv. Ack, ack.

På kvällen skulle jag och Steffie gå på New Moon men biljetterna var väldigt slutsålda, just our luck! Vi käkade på Le Mercury ist. GOD MAT minsann! Nu är jag helt slut och ska sova. En bild kommer imorgon.
High Heels från Primark, 25/11 -09
Clownskorna, som är riktigt snygga in real life. £19.00 på Primark, alla svenskar älskar primark!

Kommentarer
Postat av: M

Köpte inga julklappar i går heller! Men snart så... Have a wonderful day i dag igen!

2009-11-26 @ 08:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0