Navajo Joe

När jag vaknade på lördagen hade jag fått ett sms från Johnny-boy, "Jag åker till London idag". Mötte upp Johnny och hans familj i regniga london idag. Mitt kära paraply gick sönder och jag blev blöt. Men det var roligt att träffa Johnny. Vi åkte till Hillsong en sväng. Sedan gick vi till Navajo Joe vid Covent Garden och hälsade på Martin när han jobbade. Han fixade en riktigt god drink till mig, the Lyche.
Martin in action på Navajo Joe. God drink, the lyche. 29/11-09
Sedan blev jag bjuden på resturang av Js familj. Mycket trevligt! Och nu har jag varit här i ca 7 veckor. Och snart åker jag hem över jul. Det händer en del spännande saker fram tills dess. Nästa lördag kommer JURU! Glädjen är enorm! I can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0