Playtime with D

Åkte med barnen i skolbussen för första gången imorse. Lite för mycket barn på en lite för liten yta. Men vi kom fram till skolan ändå och det regnade och blåste massor, inge kul. Spenderade min lediga tid med att organisera min ekonomi, känns ganska värt faktiskt. Pengarna försvinner gärna väldigt snabbt här.

När jag började jobba igen åkte vi för att hämta pojkarna i skolan. Eftersom R skulle på kalas med A & M blev det Emma-and-Douglas-time hela eftermiddagen. Vi lekte med indiana jones lego, jag gillart! Lego är ju faktiskt riktigt roligt. Och jag gillar att leka med D, han är en sån sweetheart. Vid matbordet sa han: "Emma, your food is much better then Michelles". AAWWW!
Playing with the Indiana Jones lego, 3/11 -09
Jag har fått jobba ganska mycket övertid på senaste tiden, men det gör mig ingenting. Jag gillar faktiskt att jobba med barnen. Idag var det lite surt dock, ville hänga med Martin till Pipline för att kolla på Magnus Betner som är på Londontunré. Ja,ja... Hade ju en bra dag med D.

Kommentarer
Postat av: M

Söt han är! Liknar Oliver lite. Eller?

2009-11-04 @ 11:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0