Swedish Church Christmas Fair

Det har varit en händelserik helg. Träffade Steffie, Isabelle, Ivana och Hanna i Camden i fredags. Hängde först på The Ice Warf och sedan drog vi till Underworld. Lyckan var ju gjord när man hörde i högtalarna:

"Everybody, yeah
Rock your body, yeah
Everybody, yeah
Rock your body right
Backstreet's back, alright"

Backstreet Boys funkar i alla lägen. Det var nästan så att jag gjorde dansen, men inte utan mina brudar! Annars var Underworld inte det bästa stället. Lustiga människor och inget mer än en gammal lokal med några barer.

Igår åkte jag och Steffie till Hammersmith för att träffa de andra au pair-tjejerna. Självklart käkade vi på thairesturangen, yummy! Var även på ett ställe som heter Redback. Det stank alkohol, spya och svett och golvet var klibbigt och fullt av glassplitter. FRESHNESS! Och det kryllade av Australienare. Men men, kul kväll med tjejerna!

Idag åkte jag och Steffie till the Swedish Church för att gå på julmarknad. Bara massa svenskar och massa typiska svenska grejer. Jag köpte svenskt bröd! Att jag har saknar svenskt bröd. Vi åt även Sibyllakorv och prinsesstårta... Så typiskt svenskt och gott!
the Swedish Church in London, 22/11 -09
Idag sa D att jag inte får åka hem, they love me to much. Familjen är så fin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fräsch bild :) Visst var det en upplevelse med julmarknaden? Har aldrig varit på något svenskare än det...

2009-11-22 @ 22:17:52
Postat av: M

Men vi vill att du ska komma hem för we also love you too much!

2009-11-23 @ 16:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0