Swine flu

Nu är svininfluensan riktigt riktigt nära. Allt fler på barnens skola har blivit drabbade och även fler i närheten. Men det är lite väl överhypat tycker jag allt. Vi får väl se om man blir drabbad. Mår bra för tillfället, dock är jag riktigt seg idag. Ligger i min säng och kollar på TV, gillar tv på rummet.

En rolig sak:
Michelle frågade pojkarna och deras kompisar vad de vill bli när det blir stora.
"I'm not going to tell you, but it starts with an P..." (kommer inte ihåg vem som sa det)
Thomas sitter och funderar, "P... P...PINEAPPLE!!"
Barn kan vara något av det roligaste som finns.

Bjuder på en bild på Sarah, vid Brick Lane. Sopgubbarna tyckte vi var konstiga som fotograferade där, "People use this place as a toilet", men jag tyckte det var ett tufft fotoställe. Och de hade faktiskt städat upp.
Sarah vid Brick Lane i London, 9/11 -09

Kommentarer
Postat av: M

Glöm inte bort att tvätta händerna ofta och se till att du inte blir nysd (stavas det så?) på!!!

2009-11-11 @ 14:37:50
Postat av: emma

mmm, snygga skor! fin bild överhuvudtaget, men alla dina bilder är fina :)

2009-11-12 @ 00:55:34
URL: http://emma-blom-london.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0