Winter Wonderland & New Moon

Tog tunnelbanan till Hyde Park för att träffa Martin på förmiddagen, men vi lyckades hamna på samma tunnelbana, på samma vagn. Vad är oddsen? Vi gick till Winter Wonderland, hur fett låter inte det egentligen? Antagligen så är det fetare på kvällen, men de hade iaf karuseller, berg- och dalbanor, ice rink, julmarknad, massa stånd där man kunde köpa tyskkorv, waffles med mera med mera... Julen är snart här! Jag tänkte dra dit någon kväll framöver för att uppleva julbelysningen. Jag blev dock lite besviken på the ice rink, den var inte så stor som jag trodde.
the Ice Rink in Winter Wonderland, Hyde Park, 26/11 -09
Jag och Steffie var och såg New Moon ikväll. New movie, new guy, old story, typ. Men helt ok film.

Kommentarer
Postat av: M

Fin bild!

2009-11-27 @ 08:34:31
Postat av: hannah

hallaa, jag joinar winter wonderland whenever! börjar känna att julstämningen måste börja snart, haha. :)

2009-11-28 @ 03:32:39
URL: http://hannahgoesbrit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0