Framme i London

Nu är jag framme i London, sitter här i mitt rum och ska packa upp mina saker. Det är mycket nytt att ta in och lära sig och många namn att komma ihåg. För er som inte visste det så har jag åkt till London för att jobba som au pair. Familjen är en riktigt trevlig familj. Vi har föräldrarna (James, Joanna), 3 pojkar (Robbie, 5år, Douglas, 4 år, Alastair, 8 månader). Sedan har vi deras nanny (Michelle), städerska (Elaine), fönstertvättare (Ozzy, tror jag det var) och strykningskvinna (Julia. JA, dom har en kvinna som kommer och stryker james skjortor, fett värt!). Japp, det är många namn att hålla reda på.

Resan hit gick jättebra, hamnade brevid en trevlig kille på flyget som hjälpte mig med mina väskor. James kom och hämtade upp mig vid flygplatsen och vi åkte hem till dom.
Första jobbdagen idag. Det börjar bra iaf. Gick upp halv 7, träffade pojkarna, som är de sötaste, och sedan stack alla till skolan och jobbet och jag satt själv och matade Alastair, tills Elaine kom.
Nu ska jag fortsätta packa upp och ta en dusch. 
En av de bästa dagarna i mitt liv. Sommar och lek med kossor på en äng. 2009.
Bjussar på en bild från i sommras, med min fina analoga minolta. Bregottreklam.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

åh vad bra att du verkar ha fått det så bra!

skulle vara jättekul att se bilder på där du bor och familjen och sånt sen nån gång :)

2009-10-15 @ 10:38:14
Postat av: Mammis

Va bra det låter! En egen strykningskvinna skulle man ha! Vem är Elaine?

2009-10-15 @ 10:53:22
Postat av: Sanna

HERREGUD Emma, behöver dom ens dig? Är det flott? det verkar vääääldigt flott! jag ska se till o komma över snart jag också tror jag. Puss!

2009-10-15 @ 13:46:27
URL: http://sannagoeswest.blogg.se/
Postat av: Anonym

trevlig det låter, hoppas du får det bra

2009-10-15 @ 14:24:48
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Natalie

jätte bra blogg ;)keep going. <3

2009-10-15 @ 14:32:02
URL: http://twinsiisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0