Beyond Retro

Efter flera flera flera timmar sömn så mår jag mycket bättre. Febern är nog borta och nu hostar jag bara lite, ingen halsont iaf. Bestämde mig för att leta reda på Beyond Retro i London, en av butikerna iaf. Det tog mig flera timmar innan jag tillslut kom fram till det sunkigaste getto området någonsin och där, längst ner på gaten låg secondhandbutiken. Hittade en fin mönstrig silkeströja/jacka. Jag är nöjd!

Annars så har det blivit mycket starbucks och färdigmat, för jag orkar inte laga någonting, och mycket TVtittande. Ganska tråkigt att vara sjuk faktiskt, men nu mår jag ju bättre!

Suddiga bilder är grejen. Hittar ingen inspiration till att fotografera, det är tråkigt.
Nyinhandlad tröja från Beyond Retro i London, 25/10 -09
Men det där är tröjan jag köpte, I love it!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Var det månntro Beyond Retro vid Brick Lane som du hittade? My hood, nästan :)

2009-10-25 @ 23:14:36
Postat av: Hanna

Fiiiiin tröja! :) Det ser ut som att du har det bra, vilket glädjer mig. Jag gillar din blogg också, massa.

2009-10-26 @ 08:07:03
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0