London är litet?

Vädret är fint här i London idag. Fick äntligen sova ut ordentligen, så idag mår jag bättre.
Tog tunnelbanan till Tottenham Court Road för att besöka Hillsong. Även Hillsong är i en teater, vad är upp med London och teatrar egentligen? Men det var fett, som en konsert. Ja, ni som vet vad hillsong är och som har varit på ett hillsongmöte förstår vad jag menar.

När jag skulle bege mig hem igen med tunnelbanan såg jag någon jag kände igen, Isabelle. Vad är oddsen att vi skulle stötta på varandra i London egentligen? Crazzzyyyy!

Det är en del som frågat efter bilder på mitt rum och huset. Så här kommer lite bilder.
Köket/vardagsrummet
huset där jag bor i london Huset där jag bor, i London.

Huset där jag bor, i London
Mitt Rum
Mitt rum i London Mitt rum i London.
Nu ska jag kolla på gossip girls medan jag väntar på att familjen ska komma hem.
xoxo (som dom säger i gossip girl, haha, not cool)

Kommentarer
Postat av: M

Nice!

2009-10-18 @ 18:31:44
Postat av: Sanna

FRÄSCHT!

åh. jag längtar till pulserande storstad.

2009-10-18 @ 23:13:31
Postat av: Lisse

Nice house :) och hillsong! MUMMA!

2009-10-19 @ 11:46:18
Postat av: Meeko ( din bästa vän pocahontas)

jag förstod inte vilket som var ditt rum, inger spisen i ditt rum?



(Jag låter sjukt blåst om det inte är så..)

2009-10-19 @ 22:26:09
Postat av: Susanna

hejhej! jag bara undrar lite om Hillsong, behöver man köpa nån biljett för att komma dit, och vart gör man det i så fall?:) Jag flyttade till London för en månad sen och jag vill gärna gå på Hillsong men vet ju inte riktigt hur det funkar med allt sånt :P

2009-11-06 @ 17:19:21
URL: http://susannajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0