Halloween

Det är halloween och barnen har varit ute på trick or treat, jag följde dock inte med. Men Robbie var så gullig och gav mig lite av hans treats. Kände att jag inte kan skriva ett inlägg utan att lägga upp en bild på våran fina pumpkin-lykta som jag, Michelle och barnen gjorde. Min första pump-lykta, Sweet!
Halloween i London. Vi gjorde en pumpkin-lykta med barnen. 31/10 -09
Eftersom jag mår mycket bättre och äntligen orkar göra saker åkte jag för att träffa Isabelle och några andra igår kväll. Internationell träff minsann, svenskar, norskor, danskar, fransmän och fransiskor, kines-inder, schweizare och säkert någon mer. Hängde i någras studentrum och hade det trevligt, sedan bar det av till Mahiki. Riktigt mysigt och sweet ställe. Hawaiistil ungefär, jag GILLART! Det blev dans och sånt roligt och sedan åkte jag hem. Självklart träffade jag ännu mer svenskar på bussen. Kan det vara så att det finns mer svenskar än true engelsmän här i London? Hrm. Blev också utsatt av en kille som kunde några svenska fraser, just the regular: Hur mår du? Vad heter du? Jag vill ha en puss. Tack och lov hoppade han av ganska snabbt. (Var inte oroliga, mamma och pappa, han var trevlig ändå)

OCH, jag har fått igång TVn på mitt rum, and I love it! Dock har jag inte lyckats hitta alla kanaler än, men min favorit E4 finns iaf. Bara massa scrubs, friends, gilmore girls, my name is earl mm. AWESOME!
Halloweenläxa 08
Jag vet att jag lagt upp bilden innan, men det är ju trots allt Halloween, och dessutom gillar jag den här bilden skarpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0