Islington

Sitter och utnyttjar familjens TV, music on demand. Det kan ju vara så att jag är riktigt impad av den här morderna tvn, alla dessa valmöjligheter. Man kan söka på olika artiser och kolla på deras musikvideos. AWESOME! Självklart har det blivit Backstreet Boys bla.
Lagar även mat mitt i allt, ibland kan man ha många bollar i luften. Jag har även varit ute och gått i Islington, kan ju säga att jag gick vilse hela tiden, men hittade ändå tillbaks till huset.

Igår träffade jag Michelle, hon är en riktigt härlig, pratig människa. Pli på ungarna har hon också, jag däremot är nog lite för snäll och bortkommen, men det kommer. Men söta och goa är dom minsann. Robbie är verkligen en daydreamer, Douglas är the tricky charmer och Alastair är envis och bestämd.

Första dagen var verkligen tröttsam, sov gott sen. Det är ganska sjukt ändå att föräldrarna jobbar från kl 8.00-19.00, och det är parttime(?). Dom brukade tydligen jobba mycket mycket mer förut, innan dom kom till toppen. För på toppen är dom verkligen. Joanna är delägare och advokat in one of the top 5 firms och James jobbar på en av de högsta våningarna in the building på en av världens största banker.

Det händer mycket och det är mycket att berätta, men nu ska jag käka och hitta en karta så att jag inte behöver gå vilse, lika mycket. 
London, 15/10 -09
Alastair som ska ha allting i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0