Ligga-i-sängen-dag

Snor, snor, snor, överallt! Jag är helt tjock i näsan av allt snor, hostar massor och känner mig så där lagom fräsch. Alla 3 barnen är också sjuka + att de har lov den här veckan. Så det blir ganska mycket mer jobb och ganska mycket mer snor. Otur.

Jobbade lite extra i morse, sen blev det ligga i sängen hela dagen och leka i ps. Ah, tills jag började jobba igen då.

I London finns det mycket fåglar, ÖVERALLT!! Lyckan kan ju vara gjord, jag som älskar fåglar över allt annat. Skämt å sido (fåglar är min stora skräck), jag gillar dock att ta kort på fåglar, konstigt nog. Så här kommer 3 bilder, från Karlskrona, på de "underbara" varelserna. Sjuk = dötid = photoshop = många bilder!
I Karlskrona på besök hos Tobbe, 4/10 -09

I Karlskrona på besök hos Tobbe, 4/10 -09
I Karlskrona på besök hos Tobbe, 4/10 -09

Kommentarer
Postat av: M

Jätte fina!

2009-10-27 @ 22:01:45
Postat av: f

riktigt nice bilder!

2009-10-28 @ 11:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0