Lite onödig information

Det har varit en riktigt händelserik dag. Fick hänga med till barnens skola på morgonen och träffa deras lärare. Och här i england heter inte Akons & David Guettas låt Sexy Bitch, den heter Sexy Chick (bara så ni vet). Sedan åkte jag, Michelle och Alastair till den största leksaksaffären jag någonsin har varit på, dom hade ALLT (vad gäller leksaker och sånt dvs). Vi gick även till en mall där jag inhandlade ett par converse, så sjukt rolig information det här. Direkt efter det åkte vi till barnens skola igen och hämtade upp dem + deras kompis Thomas, som för övrikgt är världens gulligaste unge.

Dagens sevärdighet: Fick se fängelset där Pete Doherty satt inne. WAOW!

Det här var också första dagen jag tog hand om alla tre pojkarna ensam, Michelle har halv ledig dag på onsdagar. Well, kan ju säga att huvudvärken inte blev bättre. Men det gick bra ändå. Sen när Joanna äntligen kom hem och jag var täckt av dreggel och snor, så träffade jag 2 andra j-towntjejer som även dom jobbar som au pairer. Det kryllar verkligen av j-townbor här, och au pairer. Träffade även en annan au pair igår, som bor jättenära mig. Kan ju säga att jag har hamnat i en riktigt bra familj, det känns bra och jag kommer bra överens med alla. Det känns skönt att man börjat komma in i londonlivet lite nu också och att man har saker att göra hela tiden. Knappt att jag hinner skriva på bloggen, men jag vet att det finns vissa (familj/släktingar) som vill veta hur jag har det. It's all for you!

Ja, men annars så har jag gått och blivit sjuk. Hostar massor, har huvudvärk och mår illa. Men med lite sömn ska det nog bli bättre. (Den här informationen är mest till mina föräldrar)

Riktigt söta pojkar.
Robbie & Douglas, 21/10 -09

Kommentarer
Postat av: M

Ja, täckt av dreggel och snor har en annan också varit många gånger. Blivit spydd på också! Vänta bara tills du får vara med om det. Det är en upplevelse!

2009-10-22 @ 08:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0