Oxford Street

Jag vaknade upp och kände mig jätteförkyld, RACKARNS! Men det hindrade inte mig från att ta mig till Oxford Street (med BUSS) för lite shopping. Det kryllade av folk och det kryllade av svenskar... Rätt som det var stötte jag på 3 j-towntjejer. Jag gillar när sånt händer, då känns London inte så stort.

Inhandlade inte så mycket. Det var ju så sjukt mycket folk överallt, SPEC på Primark (SINNES, jag gick in och kom inte ut på jättelänge, fast jag inte köpte något). Men det blev den här klockan och halsduken på bilden nedanför. Gillart!
Köpte en klocka i London, cooolness. 25/10 -09
Köpte en halsduk från River Island i London. 25/10 -09
Pratade med Elaine en del idag. Jag är verkligen lycklig lottad som har hamnat hos en sån bra familj och team.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sinnes vilken klocka du köpt då... Har också köpt en ny klocka, lite småcrazy (dvs rosa) tyckte jag men inte i närheten av din :P

2009-10-26 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0