Poop

Igår bytte jag min första blöja, ja inte min blöja men Alastairs. OCH jag överlevde! Men idag när jag skulle byta hans blöja på morgonen höll på att spy, på riktigt, rakt på stackars Alastair. Men jag lyckades hålla det innom mig (rolig info, CHECK!).

Jag tog mig även till Holborn igår för att fika med Martin och Kajsa. Det var härligt att träffa lite vänner. Börjar hitta hyffsat bra, iaf om jag tar underground, då är det inte så svårt. Men bussarna däremot! Dom är inte att leka med, fattar ingenting. Igår var också första gången jag tog hand om Douglas och Alastair all by my self. Lite läskigt med tanke på vad man har hört om Douglas (att han testar gränserna och är riktigt tricky). Men jag överlevde även detta!

Idag känner jag mig sjuk, ligger i min säng och hostar. Ska väl göra mig iordning snart och träffa en annan au pair som bor väldigt nära mig. Bjussar på en bild tagen med min minolta. Z tog körkort den dagen! Och T ser lite tantig ut <3
Zandra tog körkort den dagen, 12/10 -09

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha, ha! Undrade just hur det hade gått med blöjorna. Have a nice day!

2009-10-20 @ 09:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0