ROCKY ROCKY ROCKY

Ännu en dag i sängen, förutom när jag jobbar såklart. Kanske borde gå till doktorn, hrm. Det börjar bli RIKTIGT tråkigt och jag börjar bli RIKTIGT rastlös. Tur att jag har många bilder att leka med i photoshop. Kunde inte bestämma mig om bilden passar bäst i svartvit eller färg, gillar båda.
I karlkrona, 4/10 -09
Det var i Karlskrona iaf, på besök hos Tobbe.
I karlskrona, 4/10 -09
Igår var första eftermiddagen som jag hade alla tre pojkarna själv. Sjuk som jag var orkade jag inte göra någonting spec. Det fick bli lek med lego och måla teckningar. Pojkarna verkar tycka om mig iaf.
Jahapp, finns inte mycket mer att skriva, händer ju som sagt inte så mycket nu när man ligger i sängen på sin lediga tid.

Kommentarer
Postat av: telin

Hej.Otur att du är sjuk.Vilka söta barn.Hoppas att du får en härlig tid! O och L sa ja titta Emma och David,de tycker om er! Låter kul att shopa! Telins

2009-10-31 @ 11:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0