Sjuk

Jag blir bara sjukare och sjukare. Idag har jag definitivt feber. Det känns som om jag kokar. Svettas som en gris och halsen bränner som aldrig hörr, det börjar sprida sig till öronen också. Hostar gör jag också, så mycket att jag till och med spydde lite i morse. Hade det varit i Sverige hade jag inte jobbat, men nu är det ju London så jag antar att jag ska göra det ändå. Får se hur jag känner mig om några timmar. Och jag som hade tänkt ta mig till Oxford street och shoppa lite, eller åka och göra någonting annat. Men men, bäst att bli frisk först.

Med brist på bilder från den här Londonresan så får det bli en gammal bild från 2007.
London okt07

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig!! Fint att du trivs i London. :)

2009-10-23 @ 12:43:07
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Sarah

Men Emma jobbigt att vara så supersjuk! Det är säkert svinis. Krya på dig syrran!

2009-10-23 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0