Vackert väder

Det var så vackert väder ute idag så jag kunde bara inte ligga inne i sängen, fast jag egentligen borde. Soldyrkare som jag är. Tog en promenad med Alastair och kameran fick hänga med för en gångs skull.
Hittade en liten men ganska vacker park, ja, små parker finns det gott om. (Det var mycket finare i verkligheten än vad man ser på bilden)
En liten park i Islington, London, 23/10 -09

Jag och Alastair, som inte riktigt ville vara med på bild.
London, 23 okt 09
Tråkigt att ligga hemma och vara sjuk en fredagkväll i London. Men lyckan blev gjord när jag hittade en sci-fi-kanal där dom visade Angel! Men nu blir det sängen och sova mig frisk.

Kommentarer
Postat av: mormor MM

Hej! Jättetrevligt att få följa dig och dina äventyr. Din mor har även hjälpt mig googla för att se var du bor och det ser mysigt ut. Kram från oss

i ett höstigt Nyköping.

2009-10-24 @ 18:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0