DET SER INTE BRA UT

Jag trodde jag skulle vara i j-town nu. Jag trodde jag skulle fixa mina tänder. Jag trodde jag skulle få träffa familjen. Jag trodde jag skulle få träffa Brudarna. Jag trodde allting skulle vara frid och fröjd.... men ICKE! Jag gillar inte vulkaner. Jag gillar inte askmoln. Jag gillar inte att ALLA flyg in och ut ur hela UK blev inställda från igår till, ingen vet när. Jag gillar inte att jag inte kommer kunna komma till j-town förän om flera flera veckor. Jag gillar inte att allting sket sig. Jag gillar inte min tandställning. MEN, jag gillar London. Jag gillar att det är sol och varmt här och jag gillar att Stef flyttar in i nya lägenheten imorgon. Och jag gillar att jag är här sista helgen Martin och Kajsa är här.
Klockhalsband från Camden market. 12/4 -10.
Och jag gillar mitt nya halsband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0