Johns gone shopping, mate!

And who is John, mate??? Tydligen så har han gått för att shoppa. Och tydligen tycker engelsmännen att Jönköping låter som "Johns gone shopping". Ack ack, de vet så lite om livet. Men det är klart, de har ju inte Å, Ä, Ö i det engelska språket. Well confusing for 'em.

Iaf så har helgen varit riktigt vacker. Sommar, vår, sol och värme. Gillart. Frida har varit här. Vi har hängt i solen i Camden och Notting Hill. Hängde med Hugh Grant utanför the Travel Bookshop också. Eller inte riktigt. Han jobbar tydligen inte där. What do ya kno? Chillade även i Hyde Park, i solen, så klart. Och och och och och... jag har kört bil för första gången i London! Udda att sitta på vänster sida och växla med vänsterhanden. Men pappa Matt (Määää, som de riktiga engelsmännen säger) hjälpte mig igenom det.
Ätit i Camden en
Chillar på moppesittsen i Camden och nej jag överdriver inte, det var SÅ VARMT! Sommar väder om något.
Kör kanske på bildspel senare i livet. Men nu är det vila som gäller och Johns gone shopping on Thursday as well. Kinda lookin forward to it.

Kommentarer
Postat av: Hanna

VI ska ses när du kommer hem nu darling!!

2010-04-12 @ 07:42:43
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Sarah

Jag vill också ha sommar i London!!! När jag bodde där tyckte iallafall Phil att Jönköping lät som young-shopping. Så han kopplade young(people)shopping...

2010-04-12 @ 10:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0