KICK-ASS

Mina kära brudar har lämnat mig. Empty house. Empty bed. Empty heart. Empty. (Deep som bara den). Men snart kommer min engelska familj tillbaks från semestern. Då ska jag krama sönder kidsen.
Hampstead Heath with J, 3/4 -10.
Ensam, men ändå glad efter an awesome week!

Det har varit 9 riktigt amazing dagar här i London, med mina favoriter. Först kom mamma&pappa hit förra fredagen. Jag visade dem mitt hood och favorit ställen, dvs Breakfast Club och Upper Street. På lördagen gick vi på balett, la fille mal garde @ the Royal Opera House. WICKED! Satt så nära att man såg varenda muskel som spände sig i killens rumpa. Helt klart a once in a life time experience, med tanke på biljetternas pris också. Samma kväll anlände Brudarna till London också. WOOOP WOOOP!!

Päronen åkte hem på måndagkväll. Tack och lov att Brudarna var här annars hade det varit för jobbigt att säga hej då. Veckan har varit händelserik, men vi har ändå inte hunnit med ett skvatt. Vad tusan? Vi hann iaf se KICK-ASS @ Screen on the Green (kick-ass movie, fo shoo. SE DEN!), käka frukost och lunch på the Breakfast Club, gå till National Portrait Gallery, se Barcelonas fotbollslag åka förbi i sin buss, träffa killarna ett antal gånger, gå till några brittiska pubar, camden market, oxford street, my hood, Hampstead... Tiden gick för fort. Men nu förstår de iaf hur sjukligt bra London är och varför jag aldrig vill åka härifrån. Men "I'm a farmer from Sweden, I didn't know". Dags för dem att ta sitt pick och pack och komma hit kanske. EH JAAA!!!

Men nu har jag några fullspeckade helger att se fram emot. Ser bra ut, som Brudarna skulle säga.

Kommentarer
Postat av: M

Ja, den rumpan var inte att leka med! :)

2010-04-04 @ 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0