SNÖ?!?!

Tydligen så snöade det i j-town idag? Vad är snö?!?! Jag har hört talas om detta fenomen, men kan inte riktigt sätta fringret på det. Inte när man sitter ute i parken i shorts och linne och solen steker och gör huden brun. Im just gonna rub it all in ya face! Jag såg någon prognos om 21 grader varmt till helgen. Gillar vi läget? Ajjemen! Gillar vi att jag jobbar 7-7 idag och imorgon? Nej, inte direkt, men har ett gött chill jobb ändå, DET gillar vi. Gillar vi att jag antagligen fått nytt (gratis?) boende och deltidsjobb? Ajjemen! Gillar vi att gå ut och springa? Nej, men gör vi det ändå? Ajjemen. Och gillar vi A? AJJEMEN!
A pratar i telefon, 21/4 -10.
Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0