OTUR/TUR

VAD TUSAN HÄNDER?!?!?! Vilka riktiga skitdagar det har varit. Inte för mig, men för mina finaste vänner. Igår åkte Steff tillbaks till SWE. Tomt. Tråkigt. Jag saknar henne. Men bra saker händer mig, förutom att Steff åkte. Fick ett nytt deltidsjobb häromdagen. Kommer laga mat, handla och kanske städa lite åt en gammal dam. Känns bra att få in lite extra stålar. Bästa nyheten, för mig, är att bästaste finaste Z kommer till london på lördag, då blir det fint boende på hotell i Brighton och sedan 1 veckas häng i London. Spontant och helt klart wicked! Och dessutom åker jag till SWE om några timmar för att kirra bling blinget. 24 timmar kommer jag befinna mig i j-town. Känns bra. Känns stressigt. Känns skönt att komma tillbaks till London igen och att Z kommer. Jag gillar helt klart tillvaron om man bortser från mina vänners eviga otur. Önskar jag kunde ge lite av mitt flyt och min good luck till dem.
Zandra i studion, 10/12 -07.
Modell: Z, 10 dec 2007.
photo: Emma Vo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0