SKORNA

MINA SKOR HAR KOMMIT!!!! Dom är helt klart KICK ASS! Love 'em.
Dock orkar jag inte ta fram feting kameran och ta några vettiga bra kort. Kommer kanske senare.
en dagens outfit med mina kick-asskor! 6/4 -10.
Jag trodde jag skulle bli uttråkad och rastlös när brudarna åkte hem. Men jag har hållt mig busy. Såg Grindhouse, på bio, Prins Charles bio, i måndags. Ja, dvs Planet Terror och Death Proof. Men hur sjukt brutal var den inte? Sinnes. Love it. Finns inget som muntrar upp en mer än "lite" blod, fighting, zombies (?), bilar, brudar och pistoler. Aight? Men var de en komedi? Jag vet att jag satt där och skrattade så jag nästan pissade på mig iaf.

Igår var det back to work. Ganska fint ändå. Solen lyste hela dagen, jag satt ute i min lilla minipark och läste och blev till och med lite röd. Lekte med kidsen ute i trädgården och Douglas sa att han hade saknat mig massor på semestern. Mötte upp med Steff och Matt på Ziloufs på kvällen och sedan blev det till att bevisa för Matt att man visst kan se stjärnor i London. Jag hade rätt!

Sådär, nu vet ni vad som har hänt. Jag längtar till Brighton!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin pose Emma

2010-04-07 @ 22:40:27
Postat av: P

Fin bild, säger jag.

2010-04-08 @ 11:54:39
Postat av: M

Fin tjej!

2010-04-09 @ 08:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0