HIGH BRIE & BISCUIT TIN

Näe... näe... Nu får jag väl ta och ge mig. Det här var ANDRA gången jag gjorde livets bell på High Brie & Biscuit Tin (Highbury & Islington) tubstation. Första gången var för ett par månader sedan då jag gjorde en riktig bananskals-bell. Den här gången missade jag trappsteget helt totalt och flög framstupa ner för trappan. Klantigt. Men familjen, var inte oroliga, jag klarade mig ganska bra. Bara några regäla blåmärken lite här och där.
9/2 -10.
photo: Emma Vo

Jag och Frida åkte till National Portrait Gallary för att kolla på en fotoutställning idag. Nu är jag taggad till tusen! Ge mig en modell, ge mig en fotostudio, ge mig tiden! Please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0