the BRICKHOUSE

Igår var KVÄLLEN. Jag, Steff och Jacque drog först, lite spontant, till den "hemliga" puben vid Angel. Det var knökat, inte så hemlig. Sedan drog vi till All Star Lane, i Brick Lane, ett sweet bowling/resturang/cocktailbar ställe, i väntan på att få komma in till the Brickhouse. Jag kände ett 50-talstema. Alla tre ställena körde på 50-tal. Random.
Anledningen till denna utgångskväll var Bruning Condors. De spelade på the Brickhouse och jag skulle fota. Scenen kan ju varit den minsta scenen på länge, men det var en nice spelning ändå.
Burning Condors @ the Brickhouse in Brick Lane, 5/2 -10.
Hängde med killarna och deras vänner ett tag efter spelningen. Roliga som få. Det blev en sen och sjukt VÄRD kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon fin bild, tycker jag. Love it! :)

2010-02-07 @ 22:28:04
Postat av: Sarah

Håller med, redigt fin bild! Det kan dom vara nöjda med tycker jag... Du med för den delen :)

2010-02-10 @ 01:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0