THE SCREEN ON THE GREEN

BRA och chill helg. Familjen åkte till stugan på fredagen. Jag kollade på tv. Kurerade mig. Ensam hemma på lördagen. Jag och Steff second handlade 80-talskläder. Vi lagade svensk mat (lax, potatis, grönsaker och aningen misslyckad hollandaisås). Vi kollade på tv. Chillade löjligt mycket. Familjen kom hem på söndagen. Jag kollade på the Boondock Sains 2. Värd. Jag och Steff hade picknick i mitt rum. Steff bjöd mig på bio. Vi såg MicMacs på Screen on the Green. Coolaste biografen jag varit på. Sköna fotöljer. Soffor (om man vill ha det lite myspys med sin date). Bar/café in the back of the room. Här köper vi inte popcorn och läsk, här köper vi drinkar, öl, kaffe och bar snacks. Lite coolare. Filmen var awesome, helt i  min smak. Konstig och vackert filmat. Jag rekommenderar. Steff bjöd mig på god god mini pizza @ the Junction.
Det var min helg. GILLLART!
MicMacs @ Screen on the Green, 28/2 -10.
the Screen on the Green. VÄRT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0