CHILLAX

Bara för att det händer massa roliga saker nu, bara för att jag åker hem på torsdag, bara för att... så är jag sjukast i stan. Tänker inte rabbla upp alla fel på mig, nästan så illa är det. Har legat i min säng i två dagar nu och enbart tvingat mig att gått upp för att gå på toa och hämta något att äta, som jag ändå inte får ner i magen. Allt ska alltid hända samtidigt också. Typiskt.

Men tack och lov så känns det som om det är på bättringsvägen. Iof så har jag varit mer eller mindre sjuk i ca 1 månads tid nu. Vad gör London mot mig egentligen? Kanske borde lytta tillbaks till SWE? NO WAY!
Jönköping en sen december kväll, 16/12 -08.
photo: Emma Vo


Rory (trummisen i BC) förstår verkligen inte varför jag lämnade vackra och underbara j-town för att åka till London. Jag kan väl förstå honom på ett sätt, j-town är väldigt vackert, men ibland vill man se andra saker än samma gamla stad. Och heter man Emma och tröttnar på saker och ting lätt så är det helt plötsligt inte så konstigt att jag åkte därifrån. Dock ska det bli skönt att komma hem and just chillax and get some real fresh air.

(Chillax, bästa ordet som Rory lärde mig. En blandning mellan "chill out" och "relax". Use it, spread it... if you want to.)

Kommentarer
Postat av: Hanna

VÄLKOMMEN HEM, vi måste försöka att ses! :*

2010-02-16 @ 16:06:52
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Hanna

JAAAA, jag har verkligen tänkt att vi ska ses! Det är med i min helgplanering! <3

2010-02-16 @ 23:20:39
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0