Back in LONDON, back in business!

Nu, my dear friends and family, är jag tillbaks i London efter 2 veckor hemma i j-town. Självklart var det jobbigt att ta farväl av familjen och brudarna, igen. Only God knows when I'm going to see Z again. Men efter några ganska deprimerade dagar i Swe kände jag lyckan när jag gick av tåget vid Victoria och tog tuben hem till familjen. Ingen is på vägarna, ingen snö, bara den goa londonkänslan. Och idag har solen lyst hela dagen och jag har spenderat dagen med pojkarna. Två veckor och oj vad A har blivit stor. Han kom gåendes, nästan springandes, mot mig med händerna upp i luften och ett stort leende på läpparna. Vem blir inte glad av det?
Snöigt strömsberg, 21/12 -09
Jag kan inte säga att jag saknar Sverige och J-town at all, for the moment. It's good to be back.

Kommentarer
Postat av: your on and only

Vi ses juh igen:*. Jag vill ha en suermario tårta. jag kan inte släppa det. I want it so bad.ttt



hedan efter så skippar jag meeiko för att jag glömmer jämt vad han hetre och stavas så jag kbehöver titta up det och jag har inte den orken.haha



love

2010-01-13 @ 22:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0