BIRD PHOBIA

Man börjar komma in i vardagen igen, även fast jag är helt utmattad. Det var fint att träffa M igen. Solen har lyst idag också, men nu öser snön(?!?!) ner. Tur att jag hann gå en liten runda i mitt kära hood innan och få lite D-vitamin.
A uggly bird at New River Walk Park, London, 5/1 -10
Jag och M tog även pojkarna till en farm, mitt i London, Freightliners City Farm. How odd isn't that? Där fanns det grisar, får, getter, kossor, katter, kaniner, VÄRLDENS SÖRSTA KANINER (minst ½ m långa, och tjocka var de också)... Men de det fanns mest av var självklart FÅGLAR. Höns, JÄTTESTORA tuppar, ankor, gäss, fasaner och andra äckliga flygande saker. Tur var väl det att de satt i burar så det gick ganska bra tills jag upptäckte att två stora tuppar gick lösa. Gav ifrån mig ett högt skrik när jag upptäckte den äckliga tuppen sittandes på en bjälke precis ovanför mitt huvud. Men annars var det en rolig upplevelse. Inte mycket folk alls, bara vi och en annan familj. Och gissa vad... De var svenskar, en mycket trevlig familj. Det går nog inte att komma undan från svenskar här i London.
Geeses at Freightliners City Farm, London, 5/6 -10
Min fågelfobi blir bara bättre och bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0