WEEKEND

Träffade the Italian girl i fredags. Vi tog en spontanresa till Camden och gick till KOKO. Dåliga band, men en riktigt bra kväll med Sara annars. Vissa människor klickar man med.
Kvällens bästa (SÄMSTA) raggningsreplik:
- "Is this the way out?"
- "Yes"
- "Thanks, and is this the way to you number?"
Jag dog av skratt inombords. Don't we just love london? Yes. Vissa killar vet då hur man får brudar.

And Steff is back in town, så jag träffade henne igår (lördags) innan jag åkte på en dejt. Och ja, JAG var på dejt (inte med killen med den roliga raggningsrepliken dock, no way). Och jag som inte gillar tanken med att gå på dejt. Visserligen var det mer go out for a drink. Men visst gillar vi när killar bjuder? Ajjemen! Jag antar att dejten gick bra, jag menar han vill träffas igen. Mat och bio nästa gång, mer true kan det ju inte bli.
Photosession with Tobbe in Karlskrona, 3/10 -09.
Och bilden har som vanligt ingenting med texten att göra. Jag bara gillar den och jag börjar känna fotopeppen. Men, men, men, men, men vad nu? Solen lyser, ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nice att dejten gick bra! Miss you!

2010-01-17 @ 20:46:32
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0