SICKNESS

Jag vaknade upp imorse och kände mig riktigt krasslig. Ont i kroppen, hostar, nyser, snorar, you name it. Det skulle bli skönt att gå tillbaks till sängen efter att ha jobbat min morgonetimme. Fick jag det kanske? Nej. M är sjuk och kunde inte röra på sig, so that means that I have to work all day long. Inga större problem tänkte jag, bara lite surt. Men nu börjar jag känna att mina krafter snart är slut. Tack och lov att pojkarna är i skolan och A sover. Måste samla krafter tills the boys kommer hem.
22/1 -10.
Han är ju för söt. Och det tycker servitrisen på Pizza Express också. Han charmar alla brudar. Att han kommer bli farlig när han blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0