the BREAKFAST CLUB

Blasksnö, blasksnö, snö, snö, snö... Nu får de ta och ge sig där uppe i skyn. M tycker jag är lustig som tycker så illa om snö, när jag kommer från Sverige. Coz every Swede love the snow! Yeah right. Men jag tvingade mig ut, trots snön, för att träffa Martin. Och det var helt klart värt det. Ett stort plus var ju att vi hittade livets ställe, the Breakfast Club, här in my hood, ett litet Engelskt fik. Jag ska bli stammis, dirr.
Streetlights, oskärpa i massor, 11/1 -10
Bilden har ingenting med texten att göra. Men så ser det iaf ut utanför huset, på kvällen, med oskärpa.

Kommentarer
Postat av: Emelie

eller hur visst är dom goda haha ;D är du i englnad nu? fy vad kul! hur ser en dag ut när du är aupair?kram :)

2010-01-13 @ 22:00:12
URL: http://sehlstedt.blogg.se/
Postat av: Emme

vad kul :) tjänar man bra som aupair? får du eget rum? och känner du några som du umgås med i england? o vad gör du på dagarna när du e ledig? haha massa frågor :Dmen e nyfiken har funderat på aupair nämligen :) kram

2010-01-13 @ 23:14:09
URL: http://sehlstedt.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du, var vi inte in på Breakfast club och vände för att dom typ bara hade frukostmat? Eller har jag helt fel? Det stället var ju också sjukt mysigt iallafall...

2010-01-14 @ 09:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0