THEY'RE OUT TO GET ME!

Jag och Martin var ute och turistade i det typiska brittiska vädret, that's right, mulet och lite regn. Tog oss till Buckingham Palace, jahapp, ett slott med lite vakter som spelar musik. Ingenting värt precis. Vi vandrade lite i Green Park, tog lite kort på den frustna dammen, "inget konstigt här, här är allt som vanligt" tänkte jag. Helt plötsligt när jag står där och fotograferar kommer det en man och börjar slänga ut bröd till fåglarna precis bredvid mig. Jag kände paniken komma och jag såg fåglarna komma falxandes emot mig, fler och fler och fler. IDIOT! Mata inte fågeläcklena! Mitt hjärta började slå riktigt fort, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Min rädsla var enorm. Inte nog med det, upptäckte att även massa ekorrar hade fått syn på mannen med maten. De var överallt. Jag försökte hitta skydd någonstans, men jag var omringad. Nowhere to run. Men tänkte att nä nu ska jag face my fear och ta kort på de läskiga varelserna. And I did! Kan ju säga att jag fick en adrenalinkick ändå. Men så fick vi syn på en ekorre som hoppade upp på en kille som matade dem. Då har det gått för långt. Ni vet den här rädslan man kan känna ibland när man tittar på en bra skräckfilm? Man är rädd, men man gillar ändå kicken man får av rädslan. Precis så kände jag när alla dessa djur omringade mig.
En läskig ekorre i Green Park, 14/1 -10
Ni tänker säkert: Hur kan man vara rädd för en sådan söt liten fluffboll? Men jo det kan man, är man rädd för kattungar kan man helt klart vara rädd för ekorrar. Typiskt att jag skulle möta alla djuren idag när jag precis har berättat om min rädsla för djur.

Kommentarer
Postat av: M

Ha, ha! Din stackare. Men du blir nog djurfotograf när du blir stor. Jätte bra bilder!

2010-01-15 @ 08:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0