ANABOLA KANINER

(Ett true blogginlägg)
Jag trodde jag var en djurvän, men har upptäckt att djur freaks me out. Att jag ogillar fåglar är ingenting nytt. De vill enbart picka ut mina ögon och flaxa mig i ansiktet med deras äckliga bakteriefulla vingar. Men att jag är riktigt rädd för katter och kaniner, STORA kaniner, är någonting nytt. Detta har jag upptäckt nu på senaste tiden. Värre blev det efter besöket på Freightliners City Farm, för någon vecka sedan. De där stora vita läskiga äckliga kaninerna really did freak me out. Nu när jag tänker på det så är alla gnagare pretty scary. Spec om de är många. Rysningar. Och inte tala om KATTER! I got the chills just of thinking of them. Drömmer mardrömmar om tusentals kattungar som ligger under min säng och i min säng och klöser mig. Även dessa små varelser är ute efter att klösa ut mina ögon. Så djurvän? Nej. Djurrädd? Ja.
Gigantiska kaniner på Freightliners City Farm, 5/1 -10
GIGANTISKA kaniner. What do they eat? Anabola eller?

Kommentarer
Postat av: Sarah

2010-01-14 @ 12:29:51
Postat av: Sarah

Hehehe...

2010-01-14 @ 12:30:30
Postat av: luckeboi

Anmäl dig till veckans blogg nu ;)

2010-01-14 @ 12:38:31
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0