NO DUMPING

Vad sjutton händer i Sverige?!?! Manboy? Jag satt där i Svenska Kyrkan, tillsammans med Bella och massa andra svennar, och skrattade för mig själv. Manboy... haha! Underhållande, ack så underhållande. Bella trodde han sjöng "You can be my manboy"... Eller var det kanske "You can be my man toy"?
No Dumping, 13/3 -10.
Idag när jag promenerade på Copenhagen Street fick jag syn på detta. "No Dumping". Och jag tror jag vill stanna i London för alltid, maybe not forever, men vill absolut inte åka hem om 4 månader, vilket jag måste om jag inte kirrar nytt jobb och boende. Bäst att göra det. WOOP WOOP! Tiden går så fort när man har roligt.

Kommentarer
Postat av: M

Manboy var ju bäst!! Eller Darin! Eller Ola! Eller Salem! Men Anna???!!! Ok att hon kommer från Nyköping, men ändå???

2010-03-14 @ 07:44:30
Postat av: Hanna

Salem var bäst!! Anna, borde vi inte tala om. Sjukt tråkig låt och hon lär ju börja gråta i Norge eftersom att hon är så känslomässig. Jag längtar tills du är hemma i April! <3

2010-03-14 @ 11:03:16
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0