VÄDRET

Man kan nästan tro att det enda jag bryr mig om är vädret. Kan ju vara så att det är lite sant. Vädret är viktigt. Dåligt väder, dåligt humör, bra väder, bra humör. Easy Peasy. Och det har varit så fruktansvärt bra väder på senaste tiden. Kanske är det därför jag inte är sjuk längre. Gillart. Igår vandrade jag, i solskenet och i mina sandaler, ner till Oxford St med syfte att slösa mina pengar. Jag lyckades. Och idag har jag suttit ute och läst i min lilla park och till och med blivit lite solbränd om kinderna. Har även lekt med A ute i trädgården. Har jag sagt att jag gillar den ungen? I do. Han kan nästan, nästan, nästan säga mitt namn. Inte långt kvar nu.
Söta A, 16/3 -10.
photo: Emma Vo

Om 10 dagar kommer päronen och hälsar på, om 11 dagar sitter vi där på the Royal Opera House och kollar på balett, om 11 dagar och ca 3h landar brudarna i London. Vad tycker vi om detta? WICKED! I know i'm psyched anyway.

Kommentarer
Postat av: M

Sandaler minsann! Awesome! Ska vi packa kortbyxorna?

2010-03-17 @ 08:20:53
Postat av: M

Jätte fin bild förresten....

2010-03-17 @ 16:26:33
Postat av: P

Han är verkligen söt, det har jag säkert sagt tidigare också

2010-03-17 @ 17:14:28
Postat av: hannah

hade sån ångest när jag lämnade ett 16 grader varmt london igår. det var nästan så svetten bröt fram när vi stod utanför buckingham palace. ångest ångest att komma hem till .. snö! fan. knappt 5 plus och SNÖ..

2010-03-18 @ 11:29:04
URL: http://hannahfogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0