HA! VI HAR VÅR

"Jag vaknar upp, AH, solen skiner igen. Dags för mig att gitta från lägenheten, men först, alltid en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs... För det är GLAASSSIIIIIGT!!!"

Japp, den där Mange han vet då hur det ska gå till. Precis så har det varit varje morgon nu i flera dagar. Solen har lyst in genom mina fönster och fåglarna har kvittrat glatt. Gillar vi tillvaron? JA, även fast fåglarna är hyffsat irriterande ibland. Men jag har chillat löjligt mycket i solen och det vackra vår vädret och jag har promenderat ofantligt mycket hela veckan. Benen är fett möra nu. Jag och Steff har även hängt en del i Regents Park, käkat på the Honest Sausage (seriöst, vem döper sitt ställe till det?) och haft picnic.

Fredagen, kvällen... Då var det äntligen dags för Roller Disco. All dressed up and ready to skate. Gillart. Och gillart ännu mer att folk gick in för det så mycket. Dock kunde det lätt bli lite långtråkigt eftersom man bara åkte runt i en cirkel, men med rätt sällskap är även det roligt. Jag hade rätt sällskap. Tackar för det! Sedan åkte alla hem. Killarna skjutsade hem mig och Steff. Jag gillar att åka bil. Och jag gillade kvällen/natten.
Roller Disco @ Vauxhall, 5/3 -10.
Japp, vi väljer den finaste bilden från Rollerkvällen. Det kan jag bjussa på.

Lördagen, ack ack. Vilken fin dag. En ca 5 timmars lång promenad och picnic med Steff i Regents Park... Just living the dream. På kvällen vart det dejt med Kung Louie. Det blev en bar och bio, the Wolfman. Läskig? Nej. Komisk? Ja. Den var helt klart underhållande och sjukt dålig. Och jag gillar inte dejter. Inga mer sånna tack. Hade kul dock.

Söndagen. Ännu en underbar solig dag. Hängde på en parkbänk i Highbury Fields. Gillade livet. Tog mig till Bounds Green och chillade i studion med killarna när de spelade in. They kept singing "Never trust a woman". But whyyyyy??? I guess they can trust me though, coz I'm an gaylien (???) according to R&M.
At the recording studio with BC, 7/3 -10.
Utanför hängde tjuren.

Nu är jag mätt som en plätt efter födelsedagsmiddagen med familjen. Fetaste chokladtårtan fick jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så avis på att ni har vår!! Fast den är nog allt på gång här med, hoppas bara det inte börjar snöa igen eller något sånt galet... och Mange, han vet hur man uttrycker sig han :)

2010-03-08 @ 11:21:55
Postat av: ..din bästis

Hahah! I love you:*

2010-03-27 @ 00:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0